Aramas Gabrėlanovas: biografija, tautybė, nuotrauka

Naujienos ir visuomenė

Aramas Gabrelyanovas, kurio pilietybė yra armėnų kalba, yra garsus rusų verslininkas. Jis yra kontroliuojančiosios kompanijos, gaminančios didelio apyvartumo tabloidus Rusijos Federacijoje, prezidentas. Pradėtas vaizdo portalas Life.ru. Jis yra laikraščio "Izvestija" direktorių tarybos pirmininkas.

Išsilavinimas:

Aramas Ashotovičius Gabrijanaus gimė 1961 mRugpjūčio dešimtoji Dagestane, Derbento mieste. Jo vaikystė praėjo ten. Aramas Ashotovičius Gabrėjanovas, kurio biografija yra glaudžiai susijusi su verslu ir žiniasklaida, kaip ir daugelis kitų, pirmą kartą baigė vidurinę mokyklą. Tada jis atvyko į Maskvos valstybinį universitetą žurnalistikos fakultete.

Karjera

1985 m. Aramas Gabrelyanovas, kurio žmona buvoiš Ulyanovsko, persikėlė į savo žmonos tėvynę. Iš pradžių jis buvo stažuotojas "Ulyanovsk Komsomolets" laikraštyje. Tada jis pradėjo dirbti korespondentu. Palaipsniui pakilo karjeros laiptais. Iš pradžių jis tapo skyriaus viršininku, vėliau - redakcijos pavaduotoju, vykdomuoju sekretoriumi. Ir galiausiai, leidinio vyriausiasis redaktorius.

aram gabrelianov

Veikla Ulyanovske

Regiono komiteto plenume pasiūlė paversti"Komsomoletas" naujame leidime - "Jaunimo žodis". Jis buvo patvirtintas. Dėl to dešimtojo dešimtmečio pradžioje laikraštis pradėjo skelbti su geltonosios spaudos ypatumais. 1991 m. Leidinys buvo privatizuotas darbuotojais ir pavadintas "Simbirsko provincijos naujienomis". Ir Arame Ashotovičius turėjo kontrolinį akcijų paketą. Bendrovė tapo uždara akcine bendrove, o jos vadovas tapo Gabrieleanu.

Iki 1997 m leidinio apyvarta žymiai išaugo, pasiekė du šimtus tūkstančių egzempliorių. Laikraštyje buvo informatoriai, kurių darbas buvo sumokėtas. Naujausia informacija apie svarbius regioninius renginius visada buvo greitai pristatyta laikraščiui. Todėl leidinys greitai įgijo apyvartą ir pasisekė visuomenei.

Leidybos įmonės steigimas

1995 m Aramas Gabrėlanovas, kurio biografija, atsižvelgiant į jo darbo veiklą prasidėjo su spauda, ​​nusipirko "Ulyanovsk Local Time" leidinį Dmitrovgrad. Tų pačių metų pabaigoje jis įgijo penkiasdešimt procentų komercinės organizacijos SKiF akcijų. Ji turėjo laikraštį "skifčiai", kuris turėjo ekonominę kryptį. Po kurio laiko jo bazėje buvo sukurtas naujas leidimas "Skif". Naujojo laikraščio steigėjas tapo akcine bendrove "SGV".

gabrelyanov aram ashotovich

Remiantis dviem pirmiau nurodytais laikraščiais,palaipsniui buvo sukurta leidykla „Vedomosti-Media“. Šiek tiek vėliau buvo įtraukti Samaros, N. Novgorodo, Volgogrado ir Saratovo spaudiniai.

Persikėlimas į Maskvą

Devyniasdešimt šeštoje Aramo Gabrelyanovo metų nuotraukojekuris yra šiame straipsnyje, persikėlė į Maskvą. Registravo ir pradėjo skelbti savaitės Maskvos žinias. Dėl 1998 m. Įsipareigojimų nevykdymo Gabrelyanovas savo verslą turėjo išgelbėti savo lėšomis. Jis ne tik investavo visus pinigus, bet ir pardavė savo automobilius, įkeitė butą ir pasiskolino pinigų iš draugų.

Iki 1999 m verslo situacija išnyko ir Aramas Ashotovičius jau turėjo dvidešimt devynis laikraščius. Tais pačiais metais jis sugrįžo į Uljanovską, bet jau kaip vyriausiasis redaktorius. 2000 m. Gabrelyanovo valdomas spaudas padėjo rinkti kampaniją Uljanovsko gubernatoriui ir merui. Tačiau su nauja vadovybe Aramas Ashotovičius negalėjo dirbti kartu ir vėl nuvyko į Maskvą.

gabrelyanov aram ashotovich žmona

Pirmasis pagrindinis tabloidas

Čia jis pavadino "Maskvos naujienos"savaitę „Life“, kuriai jis sukūrė atskirą leidyklą. Formatas buvo pasiskolintas iš garsaus angliško tabloido. Leidinys greitai tapo populiarus, nes atspausdino skandalus, susijusius su rusų šou verslo žvaigždžių asmeniniu gyvenimu. 2006 m. Savaitės apyvarta viršijo du milijonus kopijų. Aram Ashotovich Gabrelyanov tapo laikraščio generaliniu direktoriumi ir vyresniuoju redaktoriumi.

2001 m leidyklos pagrindu buvo įkurta atidaryta akcinė bendrovė „News Media“. „Gyvenimas“ tapo prekės ženklu, kuriuo pradėta spausdinti kiti leidiniai („Gyvenimas. Uljanovskas“ ir tt). Laikraštis buvo lygus pagrindiniams Rusijos tabloidams. 2004 m. Ji įžengė į penkias populiariausias. Daugiausia dėl mokamų informatorių, kurie pateikė išskirtines medžiagas.

Iki 2005 m „Life“ prekės ženklas jau vienija penkiasdešimt du rusų spaudinius ir turėjo atstovybę Kijeve. Kai kuriuose miestuose laikraščiai buvo išleisti kasdien, kitose - kartą per savaitę. 2005 m. Pabaigoje gyvenime įvyko personalo pertvarkymas, Aram Gabrelyanov atsistatydino iš vyriausiojo redaktoriaus ir tapo valdybos pirmininku.

Aram gabrelyanov biografija

Nuo 2000 m vyko derybos dėl „Media Media“ dalies pardavimo. Sandoris įvyko tik 2006 m. Todėl šiek tiek mažiau nei 50% akcijų buvo parduota fondui, kurį sukūrė buvęs finansų ministras Borisas Fedorovas ir jo partneriai.

Dėl lėšų, gautų iš sandorio Gabrelyanovpadidino daugelio jos leidinių apyvartą ir surengė didelio masto reklamos kampaniją. Tuo pačiu metu praleido laikraščio „Life“ perrašymą. Iš publikacijos pašalintos nusikalstamos ir seksualinės temos. Kaip rezultatas, laikraštis tapo tvirtu šeimos skaitymui.

Verslo išplėtimas

2006 m. Pasirodė naujas leidimas - „Jūsų diena“. Regioniniai biurai buvo keliose Rusijos miestuose. 2007 m. Gabrelyanov Aram Ashotovich pakeitė „News Media“ generalinio direktoriaus pareigas kaip redakcijos direktorius ir valdybos pirmininkų pirmininkas. Bendrovės dukterinės įmonės pasirodė Kazachstane, Baltarusijoje ir Ukrainoje.

2006 m Gabrelyanovas planavo atidaryti savo spaustuves ir plėtoti platinimo tinklą. Bet jis pakeitė savo mintis ir išleido turimas lėšas svetainėje Life.ru, kuris buvo pagrįstas išskirtiniais vaizdo įrašais.

Iš pradžių buvo sukurta idėja sukurti netik interneto portalas ir operatyvinės informacijos agentūra, kad lankytojai galėtų ne tik pateikti savo medžiagą, bet ir už tai mokėti. Per trumpą laiką „Life.ru“ svetainė pasirodė septintajame populiariausiame Rusijos tinkle. 2009 m. Gabrelyanov jį padalino į tris dalis. Pirmoji yra skubi naujiena. Antrasis - rodyti verslo naujienas. Trečiasis - sportas.

gabrelyanov aram ashotovich biografija

2009 m Naujienų žiniasklaidoje atidaryti žurnalistikos kursai. Kartu su kitais specialistais Aramas Gabrelyanovas pats mokė. Tuo pačiu laikotarpiu atsirado dar du nauji projektai. Pirmasis - „Šiltas“ (pasaulietinis žurnalas). Philip Kirkorov buvo paskirtas vyriausiuoju redaktoriu. Ir antrasis projektas pasirodė 2010 m. - verslo laikraštyje „Marker“. Jis turėjo būti labai skirtingas nuo panašių leidinių, susijusių su išskirtinėmis medžiagomis ir jų pateikimo greičiu. Šiuo atveju skaičiavimai daugiausia buvo susiję su publikacijos populiarumu tarp jaunų žmonių.

2010 m Atviroji akcinė bendrovė „News Media“ tapo pirmąja Rusijos kompanija, parduodanti vaizdo medžiagą pirmaujantiems televizijos kanalams. Šiuo metu valda jau valdė du - REN-TV ir Petersburg-Fifth Channel. 2011 m. Gabrelyanov tapo NMG direktoriaus pavaduotoju, kuris prižiūrėjo valdos interneto projektus ir Izvestijos leidimą. Tais pačiais metais ten dirbo Aram Ashotovich.

Tada pagal sutartį turėjo būti sudaryta sutartislaikraštis „Media Holding“ pradėjo dirbti laikraštyje. Visos išlaidos, susijusios su publikavimu, kurį jis perėmė. 2012 m., Nes Gabrelyanovo planai integruoti Izvestiją, daugelis darbuotojų ir vyriausiasis redaktorius atsisakė. Įdarbinti nauji kadrai.

Gabrelyanovas ir politika

Kai kurie žurnalistai atkreipė dėmesį įAramo Ashotovičiaus spaudos iš Kremliaus tendencija. Žiniasklaidoje buvo užrašų apie jo ryšį su Jungtinė Rusija. Gabrelyanovas palaiko gerus santykius su prezidento administracijos vadovu.

Surkovo dėka Gabrelyanovas turi prieigąprezidento spaudos baseinas. Aramo Ashotovičiaus leidiniai profesionaliai ir objektyviai apėmė Krymo įvykius, susijusius su respublikos grįžimu į Rusiją. Todėl 2014 m. Balandžio mėn. Prezidento vardu Gabrelyanovas buvo apdovanotas Garbės ordinu.

aram ashotovich gabrelyanov atsiliepimai

Aram Ashotovich Gabrelyanov: apžvalgos, kritika, skandalai ir konfliktai

Periodiškai Aram Ashotovich leidiniai buvo pakviestikritikuojama. Jis buvo apkaltintas neetišku, neraštingumu ir neprofesionalumu. 2010 m. Kashin'o dienoraštis paskelbė vieną iš „Life News“ straipsnių, kuriuose aprašyta provokacija ralio metu. Dėl to Gabrelyanovas tvirtai kalbėjo planavimo susitikime dėl darbuotojų. Ši pikta kalba buvo įrašyta į diktofoną ir paskelbta internete.

Kai kurios medžiagos, paskelbtos „Naujienos“žiniasklaidoje, iškelta bylų herojai. Ir apkaltino leidyklą apie paskelbtų duomenų nepatikimumą ir kišimąsi į privatumą. Tačiau Aramas Gabrelyanovas mano, kad viešas asmuo turi visą savo gyvenimą. Ji iš esmės negali būti slapta, nes įžymybės visada yra dėmesio centre. Ir visuomenei žmonės turi būti pasiruošę tam.

2011 m „Life News“ svetainėje buvo paskelbti vaizdai, nes pavaduotojas Olegas Mikhejevas yra vestuvėse fašistinėje V. Canario formoje. Todėl Gabrelyanovui buvo išsiųstas skundas. Tačiau 4 ekspertai patvirtino, kad vaizdai yra autentiški. Dėl to Mikhejevas ne tik turėjo kompensuoti moralinę žalą Aramui Ashotovičiui, bet ir paskelbti kaltinimus prieš Gabrelyanovą REN-TV.

2014 m. Balandžio mėn Aramas Ashotovičius nusprendė uždaryti Ukrainos „Life“ leidimą. Taip buvo dėl to, kad vietos redakcija nepavyko spausdinti rusų kalbos. Kaip paaiškino Gabrelyanovo sūnus Ashotas, darbuotojai atsisakė paskelbti išsiųstas medžiagas dėl baimių, kad Ukrainos valdžios institucijos taikys jiems sankcijas.

Šeima

Aram Ashotovich Gabrelyanov vedė savo kolegą studentą. Jo santuoka yra laiminga, pora gyvena puikioje harmonijoje. Aram Ashotovich Gabrelyov, kurio žmona pagimdė du sūnus, yra laimingas tėvas.

Aram gabrelyanovo pilietybė

Pirmasis sūnus Artemas baigė MaskvąValstybinis universiteto žurnalistikos fakultetas. Sėkmingai gynė šiuolaikinės žiniasklaidos tabloizacijos laipsnį. Tačiau prieš tai 2008 m. Jis jau dirbo tarptautinio naujienų skyriaus viršininko pavaduotoju. Artyom pats parašė daug straipsnių blizgusiems leidiniams. 2011 m. Jis buvo paskirtas į vyriausiąjį redaktorių „Bubble“ leidinyje.

Antrasis sūnus Ashotas taip pat tapo žurnalistutėvas ir vyresnysis brolis. Pradėjo skelbti nuo penkiolikos metų. Jo pirmoji ataskaita buvo apie amerikiečių girtą režisierių Tarantino. Devyniolikos metų amžiuje Ashotas buvo paskirtas „Life News“ vyriausiuoju redaktoriumi. 2012 m. - „News Media“ vykdomasis direktorius.

Po kurio laiko Artemas liko nuolat gyventi Jungtinėse Amerikos Valstijose, Niujorke. Iki 2014 m. Dirbo kaip žiniasklaidos išteklių generalinis direktorius.

Aramo Ashotovičiaus senelis Nikolajus Ter-Gabrelyanas yra žinomas, kad savo lėšomis įkūrė s. Tatrų stačiatikių vienuolynas.

Gabrelyanovo charakteris ir įsitikinimai

Aramas Gabrelyanovas yra įsitikinęs, kad masėInformacija turi būti emocinė, teisinga. Net jei tam reikia vaizdo įrašo, kur ir kaip viešasis asmuo miršta. Pirmiausia Gabrelyanovas vertina darbo rezultatą, kuris gerai ir gerai sumoka. Nesvarbūs žmonės šalia jo, netoleruoja, nori aktyvaus ir judraus. Jo pavaldiniams jis yra pavyzdys, kaip žmogus gali pasiekti aukštį, pradedant nedideliu būdu - nuo paprasto korespondento.

Komentarai (0)
Pridėti komentarą